SUNSET INSPIRED EYE MAKEUP LOOKS

Hej wszystkim! Dzisiaj przychodzę, aby pokazać Wam kilka moich ostatnich makijaży. Jak sugeruje tytuł, są one inspirowane kolorami lata, ...

Hej wszystkim! Dzisiaj przychodzę, aby pokazać Wam kilka moich ostatnich makijaży. Jak sugeruje tytuł, są one inspirowane kolorami lata, a ściślej mówiąc kolorami zachodzącego słońca. Cienie do powiek w ciepłych tonach są zdecydowanie moimi faworytami. Wiem, że nie są to prace idealne, ale dopiero zaczęłam bawić się z makijażem, więc dopiero uczę się na błędach. Mam nadzieję, że któryś z makijaży Wam się spodoba i może spróbujecie wykonać któryś z nich.

Wszystkie produkty będą wymienione poniżej. Do każdego makijażu użyłam tej samej pomady do brwi i maskary, więc wspomnę o niej tylko pod pierwszym zdjęciem.


Hello everyone! I came today to show you a few from the makeup looks that I've done recently. As the title suggests, they are inspired by the summer colours -more precisely- by the colours of the sunset. Warm-toned eyeshadows are deffinetly my ultimate favourites. I know that these are not perfect, but I've started to play more with makeup just recently, so I'm still learning from my mistakes. I hope that you'll like them and maybe try to recreate one of them by yourself.

By the way, all the products will be listed down below, just in case. I used the same mascara and eyebrow pomade everywhere, so I'll only mention it under the first picture.

 products used: eyebrow pomade in the shade 'taupe' by Freedom | 'Caramel Melange' eyeshadow palette (shade Alchemy) by Zoeva | single Color Waves eyeshadow in 820 Gold Star by Astor | Volume Colourist mascara by Rimmel

 products used: ultra matte lipstick in 'Succulent' by Colourpop used as the eyeliner | Matte Me liquid lipstick in '436 Birthday Suit' by Sleek used as the eyeshadow on the lid | 'Caramel Melange' eyeshadow palette (shades Alchemy, Universal Delight and Aftertaste) by Zoeva | highlighter in 'Gold' by Lovely

products used: 'pro 12 audacious 3' eyeshadow palette by Freedom | 'Caramel Melange' eyeshadow palette (shades Alchemy and Almost Burnt) by Zoeva | waterproof eyeliner from miss sporty | 'gold highlighter' from Lovely

products used: 'Caramel Melange' eyeshadow palette (shade Aftertaste) by Zoeva | highlighter in the shade Diamond Shine from the 'Star Shine Shimmers Kit' by Wibo used as the eyeshadow


To wszystko na dzisiaj, mam nadzieję, że coś Wam się spodobało. Jeśli tak, to napiszcie w komentarzach, który makijaż spodobał Wam się najbardziej!

That's  all for today, hope you liked the makeup looks! And if you did, let me know in the comments which one you liked the most!

You Might Also Like

15 komentarze

  1. Jakie ładne makijaże :) Pięknie ci to wyszło :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak na początkową zabawę z takim makijażem, to ślicznie Ci to wyszło :) Nie mam się czego przyczepić i powiem więcej... Sama chciałabym umieć zrobić sobie taki makijaż :D Ciepłe, letnie kolory ogromnie mi się podobają.
    Najbardziej podoba mi się 3 makijaż. Chyba dlatego, że mam słabość do kresek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten trzeci mi się bardzo spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Piękne makijaże, idealnie grają do dopasowanych do nich inspiracjom 😀

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie umiem wybrać najlepszego. Wszystkie makijaże są piękne! :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzeci jest piękny.

    https://krucz-kruczis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakoś nie podchwyciłam zamiłowania do cut crease, acz 3 makijaż bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam,
    Blonde Kitsune

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! Genialne makijaże
    http://vivi-vivii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekne a przed ostatni jest moim faworytem :D Z przyjemnoscia zostaje w obserwatorach <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow I love this look! The colors are gorgeous!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem kompletnie zauroczona kazda propozycja! Jeszcze tylko zebym sama potrafila takie oko zrobic! ;)

    Pozdrawiam z Kalifornii!


    Paulina | Shenska

    OdpowiedzUsuń

MY FOLLOWERS

O mnie

INSTAGRAM

PLAYLIST

Google+ Badge