MOJE PIERWSZE ZAKUPY Z CHIŃSKIEGO SKLEPU INTERNETOWEGO - SHEIN.COM

Hej wszystkim! W dzisiejszym poście chciałabym Wam opowiedzieć o zakupach w chińskich(chyba lol) sklepach internetowych, a konkretnie ...

Hej wszystkim!
W dzisiejszym poście chciałabym Wam opowiedzieć o zakupach w chińskich(chyba lol) sklepach internetowych, a konkretnie z Shein.com. Od razu chcę zaznaczyć, że nie jest to post sponsorowany, ani nic w tym rodzaju.
Z własnego doświadczenia wiem, że trudno się zdecydować na zakupy z tego typu stron, ponieważ istnieją różne niezachęcające historie o takowych sklepach, typu "czekanie na przesyłkę ponad miesiąc, ubrania przychodzą za małe/za duże, wszystko śmierdzi, paczka się zgubiła" i inne podobne. Dlatego tym postem chciałabym pomóc osobom niezdecydowanym podjąć decyzję związaną ze składaniem zamówienia.
Czy więc warto? Zapraszam do czytania!

Chciałabym, żeby była to krótka i konkretna recenzja, więc właśnie o taką się postaram.

W moim zamówieniu znajdowało się 7 rzeczy:

Niektóre z nich były oznaczone znaczkiem "Priority Dispatching", a niektóre nie. Czemu o tym wspominam?
Warto doczytać, że przygotowanie zamówienia z rzeczami z tym znaczkiem zajmuje od 1 do 3 dni roboczych,
a bez niego od 3 do 7 dni roboczych.
Sposobem wysyłki mojego zamówienia była standardowa wysyłka(darmowa od zamówień o wartości powyżej ok. 200zł) której doręczenie zajmuje ok. 7-10 dni. Dodatkowo zapłaciłam 4zł za ubezpieczenie przesyłki.

Przebieg zamówienia w skrócie:
  •złożenie zamówienia -07.03
  •zamówienie zostało wprowadzone do systemu GLS -10.03
  •paczka została przekazana do placówki GSL(w Belgii) -15.03
  •paczka została przekazana do placówki GLS(w Niemczech) -16.03
  •paczka została przekazana do placówki GLS(w Polsce) i dostarczona do mnie -17.03

Jak widać, cały proces trwał 10 dni, byłam dosyć zdziwiona, kiedy dotarło tak szybko, bo myślałam, że będę musiała czekać przynajmniej 4 dni dłużej.

Przesyłka dotarła bezpiecznie, nienaruszona. Jedyne co dziwnie pachniało, to pokrowiec na okulary, ale nie był on częścią zamówienia, więc po prostu się go pozbyłam.

Jak to wygląda z jakością ubrań? Niesamowita. Nie oszukuję, wszystko było świetne. Materiał który wywarł na mnie największe wrażenie jeśli chodzi o jakość, to ten z których zostały wykonane obie sukienki wraz z dołączonymi chokerami. Materiał bardzo przyjemny w dotyku. Warto zwrócić uwagę na to, że ich koszt mieścił się w granicach 30-40zł. Nic nie przyszło za duże ani za małe. Perełką tego zamówienia wg. mnie zdecydowanie są okulary, które podobały mi się już od dawna. Minimalny zawód sprawiły mi jeansy, ponieważ są luźne w kroku, ale to moja wina, bo zamówiłam je mimo tego, że widziałam, że takie są na zdjęciach. Chciałam je nosić jako jeansy z bardzo wysokim stanem, jednak są za luźne w pasie i zjeżdżają nawet z paskiem. Ale nie wpływa to jednak na jakość tego produktu.

Z całego zamówienia ogółem jestem bardzo zadowolona.

Mam nadzieję, że któraś z tych informacji okazała się dla Was przydatna.
Macie jakieś doświadczenie ze sklepami tego typu lub konkretnie z tym?
Jaka jest wasza opinia na ten temat?

Piszcie w komentarzach, czy chcielibyście zobaczyć recenzję zamówienia
z Romwe.com, aby mieć porównanie z Shein!

You Might Also Like

7 komentarze

  1. Paczka bardzo szybko szła ja kiedyś musiałam czekać 20 dni.

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrób koniecznie z Romwe może być ciekawie!

    https://www.strong-power.pl/
    http://invincible-design.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wybrałaś świetne rzeczy , strona Shein ma piękne rzeczy <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo chciałam ostatnio coś tam zamówić ale nie wiem wolę coś przymierzyć w sklepie i być pewna że będzie ok :)

    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja najbardziej z chińskim sklepów lubię Zaful ;) Z Shein jeszcze nie zamawiałam ;D Obserwuję :)
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie zamawiałam nic z Shein ale słyszałam, że ogólna jakość ubrań jest porównywalna do Zaful, czyli nie najgorzej jak na chińskie sklepy. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka szybka przesyłka! :) Dobrze, że byłaś zadowolona z zakupów

    OdpowiedzUsuń

MY FOLLOWERS

O mnie

INSTAGRAM

PLAYLIST

Google+ Badge