KOREAN BEAUTY INSPIRATION

Hej wszystkim! Dzisiaj chciałabym się z Wami podzielić czymś co mnie bardzo inspiruje- koreańską urodą. Na pewno każda z Was słyszała już ...


Hej wszystkim! Dzisiaj chciałabym się z Wami podzielić czymś co mnie bardzo inspiruje- koreańską urodą. Na pewno każda z Was słyszała już kiedyś o koreańskiej pielęgnacji- kluczu do nieskazitelnej skóry. Ale być może niewiele z Was interesowałao się jak wygląda makijaż w Korei Południowej. Jestem zafascynowana tym krajem od jakiegoś czasu, uważam, że dziewczyny stamtąd są przeurocze i piękne. Styl ich makijażu pod wieloma względami różni się od europejskiego czy amerykańskiego, co osobiście bardzo mi się podoba.
Mam nadzieję, że Wam też uda się czymś dzisiaj zainspirować.



Wszystkie zdjęcia pochodzą ze strony stylenanda.

You Might Also Like

19 komentarze

  1. Piękne kobiety. Bardzo podoba mi się ten typ urody :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam modę urody Koreanek już od dawna! Wyglądają tak cudownie, malują się delikatnie, cerę mają doskonale zadbaną, tylko pomarzyć o takiej buzi :)
    wiktoriazuk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. rozśwwitlenie, wygładzenie zdrowa skóra. Piękne inspiracje

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudze chwalicie, swego nie znacie. Myślę, że Tobie też nic nie brakuje ;)

    Zapraszam na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę Koreankom ich pięknej skóry :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczny post, szkoda było kończyć czytać :D
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się ten typ urody, bardzo delikatny i subtelny, ale umiejętnie podkreślony daje niesamowity efekt :)

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne! Bardzo zmysłowe i delikatne. Piękne kobiety.

    OdpowiedzUsuń
  9. Niektóre makijaże naprawdę świetne :). Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. Wonderful pictures! So interesting!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnio sporo osób interesuje się koreańską urodą, ja jednak nie należę do tej grupy osób. Piękne inspiracje :) Zaobserwowałam :)
    Życzę mile spędzonego weekendu !
    Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Inspiracje piękne :) Podoba mi się koreański typ urody ;)

    Obserwuję :)
    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Great post dear. ❤
    I following your blog, please follow me back 😉
    Special Section

    OdpowiedzUsuń
  14. Koreanki są piękne, a ich pielęgnacja jest zachwycająca :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne inspiracje!

    https://www.strong-power.pl/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ojejku*,* cudowne inspirujące zdjęcia<3
    Koreanki to naprawdę piękne kobiety
    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

MY FOLLOWERS

Google+ Followers

O mnie

INSTAGRAM

PLAYLIST