RIMMEL THE ONLY 1 MATTE- SHORT REVIEW + SWATCHES

Hej! Dzisiaj przychodzę do Was z krótką recenzją i swatchami pomadek The Only 1 Matte od Rimmela. Posiadam wszystkie odcienie, poniew...


Hej! Dzisiaj przychodzę do Was z krótką recenzją i swatchami pomadek The Only 1 Matte od Rimmela. Posiadam wszystkie odcienie, ponieważ udało mi się wygrać ich konkurs na Instagramie. Pomyślałam więc, że mogę to wykorzystać aby zaznajomić Was z produktem i pokazać jak prezentują się poszczególne kolory. Ja przed zakupem jakiegoś produktu zawsze szukam jakichś swatchy albo informacji o danej rzeczy- uważam to za coś bardzo pomocnego. 

Nic nie jest tu sponsorowane, reklamowane, itd., nie martwcie się hahaha
Zatem zaczynajmy!


Na początek kilka podstawowych informacji:
MARKA: Rimmel
NAZWA: The Only 1 Matte
LICZBA ODCIENI: 6(za granicą jest ich więcej)
CENA: 30,99PLN
ILOŚĆ PRODUKTU: 3,4g

Produkt jest ogólnodostępny, można go znaleźć w prawie każdej drogerii typu Rossman (w Rossmanie jest obecnie na przecenie- ok. 25zł)

Oto jak prezentują się kolory:


Pomadki są mocno napigmentowane i rzeczywiście dają matowy efekt. Nie są wysuszające. Jeśli chodzi o trwałość, to ja osobiście przyzwyczaiłam się do zastygających matowych pomadek, które jak wiadomo utrzymują się bardzo długo. Jednak z tymi też jest nieźle, utrzymują się kilka godzin. Wytrzymały ze mną nawet test jedzenia obiadu i mycia zębów, więc naprawdę jest dobrze hahahah


Opakowanie jest wykonane bardzo porządnie. Zamknięcie jest szczelne, więc nie ma możliwości, że pomadka otworzy się gdzieś w torbie i całą ją pobrudzi. Mimo, że wszystkie opakowania są czerwone, to nie trudno je odróżnić ze względu na kolorowe paski czy naklejki pod spodem.


Kolory idealnie nadają się do noszenia na co dzień, ale też na jakieś większe wyjścia. 
Mnie do gustu nie przypadł tylko kolor nr 120, czyli ten ciemny róż, ale to już indywidualna sprawa. 
Myślę, że każdy z nich będzie pasował do różnych karnacji. 
Ciemniejsze kolory mają w sobie chłodniejsze tony, więc podkreślają odrobinę żółte zęby, zwłaszcza ten bordowy kolorek. Warto o tym pamiętać. 

W gamie kolorystycznej można znaleźć pomadki w odcieniach nude(moje ulubione):

A także bardziej intensywne kolory, które też są niczego sobie:

P.S. przepraszam, że nie mam zdjęć, które pokazywały by jak te odcienie prezentują się na ustach, ale usunęły mi się podczas przegrywania ich na komputer


Podsumowując
Uważam, że warto skusić się na jedną czy dwie z tych pomadek, ponieważ są na prawdę całkiem niezłe. Matowe wykończenie, piękne kolory, kilka godzin utrzymywania się na ustach. I coś o czym zapomniałam wspomnieć przedtem. WSZYSTKIE MAJĄ PRZECUDOWNY MALINOWY ZAPACH, KTÓRY JAK TAK CUDOWNY, ŻE BFYHUEJSDNDSUI Tak... więc polecam hahaha

Mam nadzieję, że na coś się przydałam. Piszcie w komentarzach co o nich sądzicie!

Wypróbowałyście już jakieś odcienie? Lubicie je? Macie zamiar je kupić?
A może zupełnie nie przypadły Wam do gustu?

You Might Also Like

25 komentarze

  1. Great post!
    I like your blog so much!
    Following you from now :)
    I will be very happy if you follow me back :)

    valerianest.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fenomenalna kolekcja! Ja jestem zwolenniczką wszelkich odcieni różu, więc co najmniej 2 z nich sprawdziłyby się u mnie na 100%!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeju, przepiękne kolory! Koniecznie muszę dorwać jakiś na promocji!!


    Zapraszam na rozdanie: http://biliotekaslow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne kolory i ładne masz usta :)
    https://princessgaba.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie kolory są piękne :)
    Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę wspaniała recenzja :) Nawet mi się bardziej podoba niż moja, haha! :D
    Kolorystyka tych pomadek jest naprawdę zachwycająca. Zanim do mnie przyszły to najbardziej podobał mi się 810, a najmniej 120. Na razie usta pomalowałam tylko 700-ką i pomimo tego, że bardzo szybko "zjadam" szminki, to ta trzymała się dość dobrze. Ogólnie uważam, że szminki godne polecenia, a zapach tak jak napisałaś (BFYHUEJSDNDSUI) obłędny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *znaczy się do recenzji usta malowałam wszystkimi, ale do wyjścia 700. ;)

      Usuń
    2. Hahahaha dziękuję bardzo 💓💘 Nie ma lepszych słów niż IDBSHIWBXJWKSNJSKSNSN 😂😂😂😂

      Usuń
  7. wszystkie cudowne są te kolory:) bym się nimi malowała non stop:) ale gdzie je trzymać xd obserwuję i zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham te szminki! Moja ulubiona to 700 i 810 :)

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  9. Słyszałam o tych szminkach, ale niestety żadnej nie mam w swojej kolekcji. Najbardziej spodobała mi się 700;)
    Pozdrawiam
    http://caro-say-hello.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluje wygrania konkursu! Super odcienie najbardziej podoba mi się 700 i 810! Cudo! Może kiedyś się na nie skusze.
    przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Duże znaczenie ma prezentacja kosmetyku na ustach, gdyż na ręce najbardziej spodobał mi się odcień 200 ale gdy zobaczyłam jak prezentują się na ustach, to wybrałabym dla siebie jedynie odcień 700, który na początku odrzuciłam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne kolorki :)

    Obserwujemy? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Cena dobra, bardzo ładne odcienie - ślicznie wyglądają na ustach!

    OdpowiedzUsuń
  14. 200 bardzo mi się podoba, wpadła mi w oko :D

    OdpowiedzUsuń
  15. kolorki mają mega :) obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. odcień 200 mnie zachwycił<3

    OdpowiedzUsuń

MY FOLLOWERS

O mnie

INSTAGRAM

PLAYLIST

Google+ Badge