CARAMEL MELANGE BY ZOEVA

Hej! Dzisiaj przychodzę do Was z czymś nowym, mianowicie z recenzją paletki marki Zoeva ,ale nie tylko. Jak widać po zdjęc...





Hej! Dzisiaj przychodzę do Was z czymś nowym, mianowicie z recenzją paletki marki Zoeva ,ale nie tylko.
Jak widać po zdjęciu z nagłówka, będzie można znaleźć tu także swatche wszystkich odcieni z palety Caramel Melange oraz propozycje makijażu oka.

Na początek kilka podstawowych informacji:

Następnie przedstawiam Wam zdjęcie paletki i swatche pochodzące z oryginalnej strony internetowej sklepu.
Można zauważyć lekką różnicę pomiędzy kolorami w paletce, a tymi, które widnieją na swatchach.


Na kolejnym obrazku widać różnice między kolorami na zdjęciu paletki ze strony zoevacosmetics.com,
a tymi na zdjęciu wykonanym przeze mnie w świetle dziennym.

Chodzi mi głównie o pierwszy i trzeci kolor w drugim rzędzie.
"Alchemy"- który wygląda jak brudny róż w rzeczywistości wpada w bardziej koralowe tony.
Zaś "Finish Sensual" jest odrobinę jaśniejszy i ma więcej ciepłych tonów.

Można to uznać za zwykłe czepianie się, jednak chciałam zwrócić uwagę na każdy, nawet najmniejszy szczegół.

Moi osobiści faworyci:

Swatche w świetle dziennym vs. w świetle flesza:

MOJA OPINIA:

Przyszedł czas na recenzję. Mogę Wam bez ogródek powiedzieć, że dla mnie ten produkt to bomba! Myślę, że producent dotrzymał słowa, jeśli chodzi o wszystkie zapewnienia.

Produkt jest bardzo wysoko napigmentowany, dobrze się rozprowadza i blenduje, trzyma się na swoim miejscu i jest bardzo długotrwały. 

Według mnie największą zaletą paletki Caramel Melange jest jej niesamowita gama kolorystyczna! Od beżu, przez pomarańcze i złota, aż do ciemnego brązu. Są to bardzo unikalne kolory w ciepłych tonach, które trudno znaleźć w zwykłych drogeriach. Ja osobiście bardzo się lubię ze wszelkimi ciepłymi barwami- uważam, że idealnie podkreślają mój niebiesko-szary kolor oczu. Chociaż myślę, że ta paletka pasowałaby do każdego koloru oczu, karnacji czy typu urody.

Samo opakowanie jest bardzo estetyczne, również utrzymane z ciepłych odcieniach brązu i złota. Opakowanie nie posiada w środku lusterka, ale dla mnie nie jest to zbyt duży problem. Warto też zwrócić uwagę na to, że w przeliczeniu na jeden cień cena wynosi ok.9zł -co wydaje się dość śmieszną ceną jak za taką jakość!

Podsumowując, bardzo polecam ją każdemu, myślę, że nikt się na niej nie zawiedzie. Innymi słowy - 11/10.


Oto kilka propozycji makijażu przy użyciu paletki. Nie jestem w tym za dobra hahaha dopiero zaczynam się uczyć, ale myślę, że nie jest aż tak źle ;)




(w ostatnim makijażu w miejscu, w którym znajduje się cień nr 3 dodałam na środek rozświetlacz)


Pod koniec chciałabym zwrócić również uwagę na skład produktu, gdyż jak wiadomo- każdy ma inną skórę, każdy jest uczulony na coś innego i dla każdego co innego jest szkodliwe.

Opierając się na analizie pochodzącej z aplikacji Cosmetic Scan, w skład produktu wchodzą:
• 2 potencjalne alergeny:
          -fenoksyetanol
          -octan tokoferylu
•8 substancji komedogennych (mogących sprzyjać zatykaniu porów i powstawaniu zaskórników):
          -talk
          -stearynian cynku
          -Ci 16035
          -Ci 19140
          -stearynian magnezu
          -Dimethicone
          -skrobia aluminium oktenylobursztynianu
          -Cera Alba
•1 substancję potencjalnie szkodliwą -mika

PRZEZORNY ZAWSZE UBEZPIECZONY ;)


Mam nadzieję, że to co napisałam Wam się przyda oraz, że udało mi się omówić każdy aspekt lub chociażby o nim napomknąć. 

Buziaki x

You Might Also Like

12 komentarze

  1. Marzy mi się to cudo! Kolory idealne, takie jakie ulubię. Makijaż tą paletką wyszedł Ci bardzo ładny :)

    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ♥ Mam nadzieję, że paletka niedługo trafi w twoje ręce ;)

      Usuń
  2. Co masz na wewnętrznym kąciku oka w propozycji 1?

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna recenzja! Pokazuje wszystkie aspekty paletki - super propozycje makijażowe. A Paletka jak zwykle klasa sama w sobie. W końcu to Zoeva :)

    OdpowiedzUsuń
  4. The product seems amazing!!

    I'm following you on GFC :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    OdpowiedzUsuń
  5. Propozycja numer 2 - jak dla mnie najlepsza! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta paleta jest piękna i makijaż świetny :)
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie kolory, megaa *-*
    http://nyksx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

MY FOLLOWERS

Google+ Followers

O mnie

INSTAGRAM

PLAYLIST