SALES AW16/17

Witam w kolejnym poście. Wyprzedaże niestety zbliżają się powoli ku końcowi. Prawie wszystkie fajne rzeczy zostały już powybierane lub p...


Witam w kolejnym poście. Wyprzedaże niestety zbliżają się powoli ku końcowi. Prawie wszystkie fajne rzeczy zostały już powybierane lub po prostu nie ma naszych rozmiarów. Na podsumowanie chciałabym zaprezentować perełki, które udało mi się złowić na przecenach sezonu jesień/zima 2016/17. Pod każdym zdjęciem będzie link, więc jeśli coś Wam się spodoba, to może jeszcze się załapiecie.

Co udało Wam się kupić na wyprzedaży? Ile najwięcej zaoszczędziliście? A może czailiście się na jakąś rzecz już od dłuższego czasu i w końcu udało Wam się ją dopaść? Czekam na wasze odpowiedzi, piszcie!


KLIK(49,99PLN 19,90PLN)


KLIK(89PLN 45PLN)


KLIK(45,90PLN 15,99PLN)


KLIK(79PLN 40PLN)


KLIK(99,90PLN 29,90PLN)


KLIK(59,90PLN 29,90PLN)


KLIK(79,90PLN 39,99PLN)


KLIK(79PLN 40PLN)


KLIK(89,90PLN 35,90PLN)

Mi chyba najbardziej przypadła do gustu pomarańczowa bluza, mogłabym jej nie ściągać. Przypomina mi trochę tą z MISBHV, piękna.

A Wam co się najbardziej spodobało?


You Might Also Like

16 komentarze

  1. Łaaa złowiłaś takie perełki za grosze! :O Bomberka grosze kosztowała tak samo jak te mokasyny. Sama teraz poluje aby je kupić i tą bluzkę na ramiączkach. Świetne rzeczy :)
    powodzenia w blogowaniu ♥
    http://wiktoria-adas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę powodzenia w łowach i dziękuję bardzo ;) x

      Usuń
  2. Aż ciężko uwierzyć, że tak tanio!
    Ja też kupiłam kilka ciuszków za grosze na wyprzedażach i to chyba jedna z moich ulubionych pór roku (czas na promocje) :D
    Dobrze, że jeszcze trwają one w niektórych sklepach!
    PS. Wspaniały wygląd bloga :* Obserwuję :)
    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło 💓 Teraz nie mogę się doczekać letnich wyprzedaży hahaha :)

      Usuń
  3. Bluza jest genialna, też na nią polowałam. :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne rzeczy kupiłaś! :-)

    Ja sprawiłam sobie 2 swetry w Marksie i Spencerze, przecenione o połowę i świetnej jakości. No i ładne. :-)

    Poza tym trochę poszalałam w sklepach z wyposażeniem wnętrz. Uwielbiam urządzać mieszkanie. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też trochę zaszalałam na wyprzedażach i najbardziej byłam dumna z zakupu plecaka, który był przeceniony z 99, na 29 zł. Z potrzebnych rzeczy kupiłam jeszcze spodnie i koszulki, a tak to chciałam jeszcze płaszcz, ale wszystkie były na mnie za duże.
    Z twoich zakupów najbardziej podoba mi się bluza i bomberka, a poza tym świetnie wizualnie dopracowany post! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo 💓
      Też znam ten ból, szukałam wszędzie długiego beżowego płaszczyka, ale nigdzie nic nie mogłam dla siebie znaleźć niestety.

      Usuń
  6. Świetne są te rzeczy! ;)
    Buziaki ♥
    https://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mamy okazję zobaczyć Pani bloga po raz pierwszy i jesteśmy pod wrażeniem, będziemy zaglądać częściej! ❤️ Zapraszamy Panią i czytelników do wzięcia w udziału w konkursie walentynkowym, w którym można wygrać perfumy Carolina Herrera Good Girl, Armani Acqua Di Gio Profumo oraz voucher. Pozdrawiamy! http://wisebears.pl/konkurs-walentynkowy/

    OdpowiedzUsuń
  8. super post, te creepersy są genialne!

    http://dalenadaily.com

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne rzeczy, trafiają w mój gust :)
    obserwuje :*
    http://princessgaba.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne rzeczy! :*
    http://stegofashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. 3 ostatnie rzeczy są cudne! :) Pozdrawiam! /Klaudia
    Byłoby miło gdybyś zajrzała NASZ BLOG ♥

    OdpowiedzUsuń

MY FOLLOWERS

O mnie

INSTAGRAM

PLAYLIST

Google+ Badge