AFFORDABLE NUDE LIP PRODUCTS

Hej. Przygotowałam dla Was kilka sprawdzonych przeze mnie produktów do ust. Nude to najbardziej pożądany kolor kilku sezonów, tak wię...



Hej. Przygotowałam dla Was kilka sprawdzonych przeze mnie produktów do ust. Nude to najbardziej pożądany kolor kilku sezonów, tak więc to właśnie w tych odcieniach będą moje propozycje. Każdy z produktów jest w przystępnej cenie - wszystkie poniżej 40zł. Pod zdjęciami postaram się zamieścić linki do stron, gdzie można kupić dany produkt, jednak część z nich można znaleźć w Rossmanie lub w innych sklepach tego typu. Zapraszam.


KLIK 



















Mam nadzieję, że któraś z tych propozycji się wam spodobała. Dajcie znać co sądzicie. Macie odmienne zdanie o tych produktach? Jesteście chętni na zakup któregoś z nich? A może znacie inny produkt nude godny polecenia? Piszcie!

You Might Also Like

4 komentarze

  1. Ja najbardziej lubię bezbarwne pomadki i głównie ich używam.

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam nude na ustach! :) zostaję tu na dłużej i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam trzy produkty z wymienionych ale w innych kolorach.

    PS.Zapraszam do rejestracji bloga: Biblioteka urody - spis blogów kosmetycznych

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam praktycznie wszystkie i bardzo je lubię , ciekawe zestawienie :) Mysle,że każdy znajdzie cos dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń

MY FOLLOWERS

O mnie

INSTAGRAM

PLAYLIST

Google+ Badge